במה מאכילים חבר חדש על ארבע

ישנם אנשים אשר כל חייהם חיו עם כלבים בביתם, הם מבינים את הצרכים של הכלב ויודעים כיצד לטפל בו. הפעם אנו רוצים לפנות אל האנשים שהביאו, או שוקלים להביא כלב לביתם בפעם הראשונה. אם זה המקרה שלכם, צפויים לכם חיים מאושרים לצד הכלב. טיפול בכלב חולה זה המון אחריות ומחויבות, אך בתמורה הכלב מחזיר הרבה מאוד אהבה.

ישנם היבטים שונים לטיפול בכלב. למשל צריך לצאת איתו לטיולים, צריך לתת לו חיסונים ולדאוג למצבו הרפואי. צריך לחנך אותו וגם צריך להאכיל אותו. ועל ההיבט האחרון, האכלת הכלב, אנו רוצים להגיד כמה מילים חשובות.

אם אין לכם ניסיון בתחום, אתם צפויים לחפש אוכל לכלבים במודיעין, אך מייד כאשר תראו את המבחר הגדול אתם תרגישו מבולבלים. מדוע יש כל כך הרבה סוגים. האם יש הבדל בין כל סוגי האוכל. האם המחירים השונים הם רק עניין של מיתוג או שבאמת יש הבדל? מי שחושב שהכל אותו הדבר עשוי להושיט את ידו אל עבר המוצר הזול ביותר במדף. דבר כזה עלול לגרום בסופו של דבר להשמנת יתר, פגיעה במצב הרוח של הכלב, פגיעה במראה הפרווה ובהמשך גם בעיות רפואיות שונות שהן תוצאה של תזונה לקויה.

ישנם הבדלים גדולים באוכל לכלבים

כאשר מחפשים אוכל לכלבים במודיעין, חשוב לעשות את הבחירה הנכונה למען בריאותו של כלבכם. כלב הוא בעל חיים הדורש כמות גדולה של חלבון, וזהו הרכיב היקר ביותר במזון לכלבים. במותגי הפרימיום של אוכל לכלבים תוכלו למצוא אחוזים גדולים של חלבון איכותי. אך לעומתם המותגים הזולים מתבססים על פסולת של תעשיית הבשר. אחוזי החלבון במוצרים הזולים נמוכים יותר ממוצרי הפרימיום. כמו כן הם צפויים להכיל כמות גדולה יותר של דגנים, מכיוון שזה מוזיל ליצרן את עלויות הייצור. למשל אחד הרכיבים שתוכלו למצוא הוא תירס. והאמת שזהו הדבר האחרון שתרצו באוכל לכלבים. מבחינה תזונתית אין לתירס ערך תזונתי משמעותי, ורמת העיכול שלו נמוכה. מזונות יקרים יותר ישתמשו בדגנים מלאים וירקות כמו סלק ואפונה, המספקים לכלב גם וויטמינים ומינרלים.

הצרכים התזונתיים של הכלב משתנים בהתאם לגילו

עוד דבר שתוכלו להבחין במדפי האוכל הוא שישנם מזונות לגורים, מזונות לכלבים בוגרים ומזונות לכלבים מבוגרים. אפילו המזונות לגורים כוללים רמות שונות. הסיבה העיקרית היא שצריכת החלבון משתנה לאורך השנים. כאשר מדובר בגורים יש צורך בכמות גדולה של חלבון, והכמות הנדרשת יורדת עם השנים. באופן דומה אחוזי השומן גם כן צריכים לרדת עם הגיל. גורים וכלבים צעירים ופעילים מוציאים הרבה אנרגיה ולכן הם זקוקים לאחוזי שומן גבוהים. אך בגיל מבוגר פעילותם יורדת ועודף שומן יגרום להשמנה.

ישנם גם כלבים הסובלים מבעיות בריאותיות מיוחדות ועבורם ישנם מזונות מיוחדים. אם אין לכם ניסיון, אל תתביישו לשאול ולהתייעץ. תוכלו לקבל עזרה בנקודות המכירה וגם אצל הווטרינר המטפל.